Returer
Hvis du ikke er 100 % fornøyd med kjøpet, kan du returnere varene dine gratis innen 30 dager etter at bestillingen er levert.
Vi tar sikte på å behandle refusjoner så snart som mulig, men det kan gå minst 10 virkedager etter at vi har mottatt pakken på vårt lager før refusjonen blir behandlet.
Det er ikke nødvendig å informere vår kundeserviceavdeling om at du har returnert pakken; vi får informasjonen fra vår transportør.
For å gjennomføre en retur, bare følg disse enkle trinnene:
I en New Balance-butikk

Returner til en New Balance-butikk
Pakk varene i originalesken, og sørg for at du har returetiketten med deg.
Gjelder bare butikker som viser Web Returns. Bruk lenken for lokalisering du ser nedenfor, til å finne din nærmeste New Balance-butikk.
Send returen din
For å gjennomføre en retur med POSTEN, kan du følge disse enkle trinnene:

1. HENT ETIKETT
Finn din forhåndsbetalte returetikett i originalemballasjen.
For bestillinger som leveres i flere pakker, bruker du etiketten som fulgte med hver pakke. Når du returnerer flere varer som kom i én pakke, kan disse returneres med én etikett og én eske.

2. PAKKE
Pakk varen(e) du vil returnere i originalemballasjen eller et egnet alternativ. Hvis du returnerer sko, legg dem i den originale skoesken før du pakker dem inn.

3. FEST ETIKETTEN PÅ
Fest den forhåndsbetalte returetiketten på pakken, oppå eller i stedet for den originale leveringsetiketten.
Skriv ned sporings-ID-en (langt nummer) på denne etiketten slik at du kan spore fremdriften på returen.

5. REFUSJON
Når vi har mottatt, godkjent og behandlet returen, varsler vi deg via e-post om at refusjonen vil bli kreditert.
Refusjoner blir kreditert den opprinnelige betalingsmåten for produktets opprinnelige kjøpesum.
Det kan ta opptil 3 virkedager før refusjonen vises på din konto.
For at du skal få full tilbakebetaling, må disse vilkårene være oppfylt:
- De returnerte varene er til ubrukt, rene og fri for skader.
- Pakken leveres hos POSTEN innen tidsfristen for returer på 30 dager etter at du har mottatt bestillingen.
- De originale merkelappene sitter på klærne.
- Returen gjennomføres med vårt bud POSTEN.
- Sko returneres i den originale skoesken.
New Balance forbeholder seg retten til ikke å refundere bestillinger som ikke oppfyller en eller flere av disse betingelsene.
FAQ /OFTE STILTE SPØRSMÅL
Vær oppmerksom på at ødelagte varer som sendes tilbake til vårt lager uten at de er godkjent, ikke vil bli refundert.For varer kjøpt på dette nettstedet, refunderer vi gjerne varer som er skadet under transport og/eller har produksjonsfeil. For å godkjenne refusjon av en ødelagt vare, vennligst kontakt oss først.
Varer som er kjøpt i butikk eller hos forhandler kan ikke returneres via NBs hjemmesider
For varer kjøpt i våre butikker eller hos en forhandler, vennligst kontakt kjøpestedet direkte.
Vennligst kontakt Kundesenteret via chatten.
Man–fre 09.00–20.00 (CET)
Lør 09.00–13.00 (CET)
Søn stengt